Dexron III

By admin
Comments Off

DEXRON ATF III/ATF D3M 1L. OLEJ DO SKRZYŃ

AUTOMATYCZNYCH PÓŁSYNTETYCZNY

Petro Canada DEXRON® –III/MERCON® ATF jest najnowszej generacji płynem transmisyjnym zalecanym do przekładni automatycznych, wałów napędowych oraz w hydrostatycznych przeniesień napędu w większości pojazdów. Jest całkowicie zgodny z wymaganiami stawianymi przez General Motors dla DEXRON® III, MERCON®. DEXRON® III, MERCON® zapewnia znakomitą ochronę gdy jest użyty jako płyn hydrauliczny w urządzeniach.
Petro Canada DEXRON® –III/MERCON® ATF jest blendowany ultra czystej wielokrotnie hydrokrakowanej bazy HT, która z dodatkami wyprzedzającymi najnowsze osiągnięcia w dziedzinie chemii, daje produkt o wyśmienitych parametrach przedłużający żywotność podzespołów.

DEXRON ATF III/ATF D3M 1L. OLEJ DO SKRZYŃ AUTOMATYCZNYCH PÓŁSYNTETYCZNY

Cechy i korzyści

  • znakomita odporność na utlenianie i wysokie temperatury okresy między wymianami do 160.000 km wydłuża życie przekładni obniża zużycie paliwa
  • wyśmienita pompowalność w niskich temperaturach bezproblemowy rozruch do -360C obniża zużycie przekładni w niskich temperaturach zapewnia płynną zmianę biegów w niskich temperaturach
  • wyjątkowa ochrona przed zużyciem wydłuża żywotność łożysk i innych elementów ruchomych wydłuża żywotność przekładni
  • zoptymalizowane właściwości tarcia zapewnia łatwą zmianę biegów podczas całej eksploatacji wydłuża żywotność tarczek sprzęgła

Zastosowanie

Petro Canada DEXRON® –III/MERCON® ATF jest zalecany do wszelkiego typu przekładni automatycznych przeniesienia napędu używanych w samochodach osobowych, dostawczych oraz off road. Petro Canada DEXRON® –III/MERCON® ATF spełnia wymagania następujących producentów: General Motors ATF, Dexron®III, Dexron® IIE, Dexron®II, Dexron®, Typ „A” i Typ „AA”, Ford ATF Mercon®, Mercedes Benz 236.1, Allison C-4 i V-730D, Caterpillar, Clark Powershift, Renke, Voith&ZF, większość jednostek przeniesienia napędu.
Petro Canada DEXRON® –III/MERCON® ATF jest zaklasyfikowany dom stosowania w pojazdach GM, Chrysler włączając w to Jeep-Eagle I Ford, oraz we wszelkich pojazdach o charakterze wyczynowo-sportowym.

Nie powinien być  jednak stosowany  tam gdzie wymagany  jest Typ F płynu przekładniowego.

Comments are closed.