Duron E

By admin
Comments Off

DURON-E API CJ-4 HEAVY DUTY ENGINE OILS olej do silników ciężarowych

Wielosezonowe oleje Petro-Canada DURON-E to najnowocześniejsze oleje silnikowe do
samochodów ciężarowych, przewyższające wymagania API CJ-4. Są odpowiednie do
zastosowania w zgodnych z wymogami ochrony środowiska `07 EPA, niskoemisyjnych
silnikach, wyposażonych w urządzenia oczyszczające spaliny, takie jak filtr cząstek stałych
w silnikach Diesla (DPF) oraz System recyrkulacji gazów spalinowych (EGR). Oleje
silnikowe do samochodów ciężarowych DURON-E są również odpowiednie do zastosowania
w silnikach zasilanych zarówno przez wysoko jak i nisko siarkowe paliwa.

Duron EDuron E

DURON-E został skonstruowany w oparciu o unikalny system najwyższej klasy dodatków,
połączonych z opatentowaną, syntetyczną bazą olejową Petro-Canada o 99,9% czystości. Jest
to jedna z najczystszych baz olejowych na świecie. DURON-E jest zaprojektowany zgodnie
z najwyższymi standardami dla olejów do 4-suwowych silników Diesla oraz jednostek
zasilanych gazem. Jest idealnym rozwiązaniem przy wydłużonych okresach pomiędzy
wymianami.
Jaka jest różnica dzięki technologii HT?
Petro-Canada zaczyna od opatentowanego procesu HT, by wyprodukować krystalicznie czyste bazy olejowe,
o 99,9% czystości. Rezultatem tego jest szeroki asortyment środków smarowych, specjalistycznych płynów
i smarów, które gwarantują naszym klientom najwyższą jakość.

Cechy i Korzyści

DURON-E oferuje znaczne ulepszenia działania w porównaniu z wcześniejszymi kategoriami
CI-4 Plus/CI-4:

Ochrona Środowiska

  • Zapobiega przedwczesnemu zatykaniu filtra cząstek stałych, zapewniając tym samym prawidłowe spalanie paliwa.

Kontrola nad sadzą

  • Redukuje zagęszczanie się oleju i związane z tym zużycie silnika.

Lepsza odporność na ścinanie

  • Stabilność w ekstremalnych warunkach pracy silnika.
  • Zwiększa wytrzymałość filmu olejowego.

Zmniejszone zdolności do utleniania

  • Wydłużone okresy pomiędzy wymiana
  • Niezmienne osiągi w wysokich tempe

Zmniejszone zużycie oleju

  • Redukuje potrzebę uzupełniania oleju.

Zmniejszone zużycie zaworów

  • Wydłuża działanie silnika.

Mniej osadów na pierścieniach

  • Zaawansowana ochrona silnika.
  • Większa efektywności spalania spalin.

Zwiększona ochrona antykorozyjna

  • Zmniejszona korozja podzespołów silnika, szczególnie w okresach przestoju.

DURON-E Synthetic 10W-40

To w pełni syntetyczny, wielosezonowy, mający zastosowanie w każdym parku
samochodowym olej silnikowy Heavy Duty, przeznaczony do samochodów z silnikiem
Diesla jak również zasilanych gazem. Zaprojektowany w oparciu o system zaawansowanych
dodatków, DURON-E Synthetic 10W-40 jest stworzony, by zapewnić lepszą dyspersję
sadzy i wydłużone działanie pomiędzy wymianami. Olej ten poprawia oszczędność paliwa
poprzez ułatwienie startów i niższy opór lepkościowy. Łączy lepszą zdolność pompowania
w -35°C (wymóg klasy 5W) ze znakomitą kontrolą zużycia silnika oraz potrzebą uzupełniania
oleju. DURON-E Synthetic 10W-40 spełnia rygorystyczne wymagania specyfikacji Mack
Premium Plus odnośnie fizycznych właściwości w wysokich temperaturach, pozostając przy
tym w zgodzie z wymogami API CJ-4 dotyczącymi odporności na ścinanie.

DURON-E XL Synthetic Blend 15W-40

DURON-E XL stworzony w oparciu o mieszaninę syntetycznych olejów bazowych
i wysokiej jakości dodatków, zapewnia najlepszą kontrolę nad dyspersją sadzy, wydłużając
przy tym okresy pomiędzy wymianami w warunkach dużego obciążenia. Gwarantuje ponadto
bardzo dobry rozruch w niskich temperaturach oraz minimalizuje potrzebę dolewania oleju.
Używając DURON-E XL Synthetic Blend 15W-40 – chronisz swój silnik.

DURON-E 15W-40

DURON-E 15W-40 to przede wszystkim wysoce skuteczna dyspersja sadzy. Olej ten
wykazuje bardzo dobre właściwości chroniące silnik podczas zimnego rozruchu, zmniejsza
jego zużycie oraz potrzeby dolewania oleju. DURON-E 15W-40 jest odporny na temperatury
w nisko emisyjnych silnikach, zgodnych z wymogami ochrony środowiska `07 EPA. Testy
wykazały zdolności wydłużania okresów pomiędzy wymianami, w sytuacji wystawienia na
surowe warunki pracy.

Zastosowania

Klasyfikacje obsługi silnika
Synthetic 10W-40
CJ-4/SM, CI-4 Plus, CI-4, CH-4, CG-4
Synthetic Blend 15W-40
CJ-4/SM, CI-4 Plus, CI-4, CH-4, CG-4
15W-40
CJ-4/SM, CI-4 Plus, CI-4, CH-4, CG-4
  • Klasyfikacja API CJ-4 funkcjonuje od 15 października 2006 i odnosi się do nisko emisyjnych silników, zgodnych z wymogami ochrony środowiska 2007 EPA.

Producenci silników Diesla
Oleje silnikowe dla samochodów ciĊĪarowych DURON-E spełniają wymagania jakościowe
następujących wytwórców:

  • Caterpillar ECF-3
  • Cummins CES 20081
  • Detroit Diesel Power Guard 93K214 (wyłącznie oleje klasy 15W-40)
  • Są odpowiednie do zastosowania w starszych konstrukcjach silników Mack i Volvo.

Samochodowe i lekko obciąĪone silniki Diesla

Oleje silnikowe DURON-E są równieĪ odpowiednie do uĪytku w wysokoprężny silnikach
znajdujących siĊ w mniejszych pojazdach, włączając w to samochody osobowe i lekkie
samochody dostawcze, gdzie wymagane są specyfikacje API CJ-4, CI-4 Plus, CI-4, CH-4
błąd specyfikacje wczeĞniejsze.

Silniki zasilane benzyną lub gazem ziemnym CNG

Oleje DURON-E przewyższają najnowszą specyfikacją odnośnie olejów do silników
benzynowych i są odpowiednie do stosowania w samochodach osobowych i lekko
obciążonych samochodach ciĊĪarowych, gdzie wymagane są specyfikacje API SM bądĨ
specyfikacje wczeĞniejsze. Są odpowiednie do zastosowania w pojazdach z mokrym
sprzęgłem, gdzie zalecana jest specyfikacja JASO MA.

Comments are closed.